nye rutiner og forsett for 2021

inneholder reklame: klær B A Lion 

Håper dere har hatt en fin mandag ☀️ Det har jeg og nå er det snart leggeti – jeg har allerede vært på badet, så jeg er klar til å krype under dyna med en gang jeg har klappet sammen dataen. Leggeti er jo en ny rutine for oss som vi startet med rett etter nyttår og den skal vi holde på sånn ca. for alltid! Det er mange som spør om det å legge seg klokken ti også er rutine i helgene, men det er det ikke. Jeg blir tullete trøtt rundt denne tiden, også i helgene, men da er vi som regel midt i en serie eller film, så jeg holder meg våken, men vi legger oss helst før midnatt 🙂 Et annet forsett for 2021, er styrketrening på bein og rumpe med han her to ganger i uken! 

Jeg gjør strakmark, knebøy og tåhev – få reps og flere serier. Disse øktene skjer som regel på kveldstid etter at jentene har lagt seg, slik at jeg får en god pause mellom det og morgentreningen min, som da er løping 🙂 Lars-Kristian vil nemlig veldig gjerne gjøre meg til en bedre løper, så det prosjektet skal ha få ha, så får vi se 😉 


Ps! hvor fine er ikke den nye genseren til B  A Lion? Jeg elsker 🙂 Ps2! dersom du lurer på hvordan du kan trene rumpe med strikk, sjekk ut den nye videoen til Netfit sin instagram HER. Nå er det god natt herfra ✨ 

10 kommentarer

  1. Syns det blir litt i overkant mye fokusering på når du legger deg? Og før jeg blir angrepet av supportere her- Caroline annonserer det jo ca hver dag på IG, og nå også på bloggen.
    Bryr meg egentlig fint lite om når folk legger seg, bare derfor jeg syns det blir litt kjedelig når det er så mye annet du kunne satt fokus på?
    Jeg har bestemt meg for å legge meg til senest 22.30 på hverdager, men er jo ingen som bryr seg om det, så å annonsere det er lite vits.

  2. Vet du har kommentert det før, husker ikke hva du skrev
    Hvilke sko bruker du når du løper på mølle, og er de normale i størrelsen?☺️
    Mvh Camilla

  3. Haha, på det nest øverste bilde trodde jeg LK hadde på seg en slags kjole. Men jeg så jo raskt at det ikke var det. Litt trøtt i dag, jeg.

  4. Hei Caroline! Hvor mange kg tar du i knebøy og hvor mange reps? Jeg har trent styrke i 3 år nå og kommer liksom ikke høyere enn 62,5 kg, 5 reps, 3 sett. Da begynner jeg å kjenne det i korsryggen

    1. Viktig å variere hvordan du trener, ikke kjør samme type sett hele tiden. Jeg pleier å ha en økt hvor jeg har lettere vekt med flere repetisjoner, og en økt hvor jeg har såpass tung vekt at jeg ligger på maks 3 repetisjoner. Klarer du 5 rep med 62,5 kg, klarer du garantert 3 rep med feks 65 kg. Hvis du kjenner det i korsryggen så er det nok mer pga teknikk, enn det er pga vekt?

  5. For et ekstremt fokus dere har på trening! Trim er bra for kropp og sjel, men det ekstreme fokuset dere har virker etter min mening usunt.

    1. Caroline Berg Eriksen

      Noe som er ekstremt for deg, er helt normalt og naturlig for andre 🙂 Folk er forskjellige! 🙂 Det er veldig mange som trener ekstremt mye mer enn oss to, hvordan vil du da beskrive deres fokus på trening?

    2. Hvis du synes det er så ekstremt fokus på trening, hvorfor følger du C da? Dette er jo ikke noe nytt. Trening er en stor del av livet til C, som hun selv sier. Hva liker DU da? Hadde du hatt en blogg som handlet mye om ett spesielt emne, hadde sikkert andre blitt veldig lei av det.

  6. Flink du er som trener.
    Hvor mye tar du i knebøy, strakmark og markløft ?

  7. Deilig med nye rutiner

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *