din nye favorittøkt for rumpe og bein

reklame: NetFit  

Denne MÅ du prøve! Selv om jeg liker å ha en eller to dager i uken hvor jeg trener rumpe og bein med vekter, synes jeg det absolutt beste er å trene begge deler med egenvekt. Dette er et helt supert rumpe- og beinprogram som er alt annet enn kjedelig og jeg håper du liker det like mye som meg. Video av alle øvelsene finner du HER



Gjør hver øvelsene i 1 minutt før du har 2 minutter med pause. Gjenta en gang til! 


💪🏼 straight leg donkey kick left ⁣// straight leg donkey kick right ⁣

💪🏼 glute bridge w. calf raise ⁣

💪🏼 lunge with high knee right ⁣//  lunge with high knee left ⁣

💪🏼 side plank clams right // side plank clams left ⁣

💪🏼 pulse squats ⁣

💪🏼 fire hydrant left ⁣// fire hydrant right ⁣


God trening 💦

11 kommentarer

  1. Vet ikke hvorfor kommentaren min ikke ble godkjent, men jeg prøver igjen og håper du eller noen andre kan svare meg 😀

    Jeg er vant til å trene 5-6 ganger i uken og pga en operasjon kan jeg ikke bevege meg på to uker. Hvordan ville du spist for å beholde mest mulig muskelmasse og ikke legge på deg så mye fett i denne perioden? 🙂

  2. Denne må jeg prøve

  3. Dear Caroline, thanks for sharing these fantastic exercises!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    http://www.dressedwithsoul.com

  4. Elsker økter uten utstyr 😀
    Noe annet: hvilken type/hvilket merke blåmuggost syns dere er best ?!

  5. Hei fine deg!
    Hvor er treningstoppen din fra? Den sitter så fint 🙂 klem

    1. Caroline Berg Eriksen

      t-skjorten er fra bikbok, bh fra aimn 🙂

  6. Prøvde økta i går, støl i dag! Takk for nok en bra økt 🙂

  7. Nå har jeg prøvd programmet! Det var skikkelig bra (og tungt)! I en litt travel hverdag valgte jeg å ikke ta så mye som 2 min mellom hver øvelse. Er det ok å ta øvelsene litt «i ett» eller bør jeg ta meg tid til alle pausene? Musikken til programmet på insta var forresten veldig bra! Legg gjerne ut musikktips til trening 🙂

    1. Caroline Berg Eriksen

      Ser jeg har formulert meg litt klønete :p Det er ikke pause mellom hver øvelse, men mellom rundene. Dvs. at du kjører alle øvelser sammenhengende, og så tar du to minutter pause før du kjører en runde til 🙂

      1. Aha, okei 🙂 Tusen takk for svar!

  8. Barnehagelæreren

    Tusen takk denne passet perfekt i dag når det var bare blank is og regn ute og ikke gøy å løpe

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *