en skikkelig bra coreøkt

reklame: NetFit 

En AMRAP-økt er det lenge siden jeg har delt (om jeg har delt det før i det hele tatt) og denne gangen er det mage og rygg som skal få kjørt seg 🙂 Det er viktig med en sterk kjernemuskulatur, så dette programmet bør du prøve deg på i hvert fall en gang i uken! Håper du liker det – video finner du HER 💦


Du gjør 30 repetisjoner av hver øvelse, og så mange runder av programmet under som mulig (as many rounds as possible – AMRAP) i 5 minutter. Etter fem minutter tar du 2 minutter pause, før du gjentar 2 ganger til. Totalt 3 runder, eller 15 minutter. ⁣

rainbow plank ⁣

panter shoulder taps

panter shoulder taps  

side plank right ⁣// side plank left ⁣

flutter kicks ⁣

jack knife 


Følg NetFit på instagram HER – det er virkelig så mange gode økter der nå som jeg personlig elsker og gjør masse av! Å blande et program fra NetFit med for eksempel løping er effektiv og god trening – eller du kan selvfølgelig kun kjøre en slik økt uten noe utstyr og droppe løpingen om du vil det. Du varmer bare opp slik du selv foretrekker – perfekt trening i juleferien som nærmer seg også 😉 God trening 💦 

9 kommentarer

  1. Dear Caroline, I’m convinced this works – you are the best proof!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    http://www.dressedwithsoul.com

  2. Hei, AMRAPS gjøres kun på reps, som det navnet tilsier. Dvs at du i stedet for å si at man skal gjøre en øvelse i 30sek, så skal man gjøre 10 eller 15 reps. På den måten tilpasses antallet runder etter form og hvor raskt du klarer å jobbe-, i den økten du beskriver derimot er jo antall runder satt: 5 min med 30sek intervaller blir 10 runder.

    1. Caroline Berg Eriksen

      Det er 30 repetisjoner, ikke sekunder :O Skrev bare feil på bloggen 🙂 Sorry :/

  3. tusen takk for god økt, denne må jeg prøve i kveld!!

    Kan vi få noen anbefalinger på gode trenings-bher? Tenker at du nok har en del erfaringer mtp at du trener så mye. har ønsket meg denne typen anbefaling i lang tid 🙂

  4. Åååååå så bra!,!!

  5. Hei! Topp program:) Vil trene for å bli sterkere, og lurte på-er det da jeg skal ha færre rep og tyngre vekter? Eller omvendt? I 3 mnd har jeg tatt 8kg kettlbell 12 x 3.

    1. Caroline Berg Eriksen

      All trening vil gjøre deg sterkere, men om du ønsker å øke din maksimale styrke så er dett tyngre vekter og færre repetisjoner som gjelder 🙂

  6. Takk for gode øvelser, Caroline!
    – Hva heter sangen som du brukte til videoen på insta?

    Klem Guro

    1. Caroline Berg Eriksen

      Losing you – Loving Caliber feat. Mia Pfirrman 🙂

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *