tirsdagens økt: pyramide

reklame: NetFit

Klar for en sjukt bra og litt mer enn jeg egentlig orker-tung pyramideøkt? Det er jeg! Jeg koser meg når jeg kan trene sånn som dette og jeg håper du har rundt 30 minutter i løpet av dagen så du kan teste ut denne du også! Sjekk instagram for video HER


🏋🏼 10 jump ins ⁣

🏋🏼 20 triceps dips ⁣

🏋🏼 30 prone X 

🏋🏼 40 squats ⁣

🏋🏼 50 mountain climbers ⁣

🏋🏼 60 heel kicks ⁣

🏋🏼 70 jumping jacks ⁣

🏋🏼 80 high knees ⁣


Etter denne runden snur du, altså går fra 80 high knees til 70 jumping jacks og så videre – deretter gjør du enda en runde før du snur igjen. Totalt 4 runder, men 2 omganger – om det gir mening 🙂 God trening da! Let’s go! 

7 kommentarer

  1. Denne skal jeg prøve i løpet av uken 🙂 Lurer litt på om du har en spilleliste som du bruker å høre på når du løper/trener, som du kan dele? 😀

  2. Jeanette

    Om du KOSER deg med dette,ja da er du heldig 😉

  3. Hei, takk for en fin treningstips. Lurte på om du har mulighet til å skrive/forklare hvilken muskler hver øvelser gir? Litt vanskelig å forklare, men jeg håper at du skjønner hva jeg mener. Grunnen til at jeg vil at du skal gjøre det er for å gi meg motivasjon. Ønsker deg og din familie en god kveld

    1. Caroline Berg Eriksen

      Bare hyggelig 🙂

      De fleste øvelsene her tar jo flere muskelgrupper, og ikke bare én, så det blir jo en lang liste :p

      1. Jump ins er hovedsaklig en «core-øvelse».
      2. Triceps dips tar primært på muskelen på baksiden av armen.
      3. Prone x tar hele kroppens bakside, unntatt leggene.
      4. Squats tar primært fremside lår og rumpe.
      5. Mountain climbers er hovedsaklig en «core øvelse», men går også på utholdenhet.
      6. Heel kicks tar primært bakside lår, men er mer en utholdenhetsøvelse enn styrke.
      7. Jumping jakcs er primært en utholdenhetsøvelse.
      8. High knees er også primært en utholdenhetsøvelse, men tar de nedre magemusklene og hoftebøyerne.

  4. Enig med deg! Jeg KOSER meg også med slik type treningDigger netfit! Denne skal prøves

  5. Førr ei hærlig økt

  6. Hei, bruker du ulike sko til trening? Lurer på å kjøpe noen sko til styrketrening slik at teknikken blir optimal eks knebøy. Har du noen tips til sko?

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *