kveldssnacks

Vi spiser middag mellom 16 og 17 hver ukedag, så når kvelden kommer lager jeg meg som regel knekkebrød med noe godt, eller jeg slenger sammen noe enda bedre – som for eksempel denne fantatsiske chiayoghurten! Det beste med denne er at den ikke trenger å stå over natten for å bli ferdig, som jo chiagrøt må – denne er kjempegod etter bare 10-15 minutter! 

Du trenger 2. ss chiafrø + 4 ss. gresk yoghurt som du blander sammen 🙂 Jeg smeltet også noen fryste blåbær i en kjele sammen med litt sukrin. Dette blandet jeg sammen med noen spiseskjeer yoghurt og helte i bunnen på et glass. På toppen hadde jeg chiayoghurten og på toppen der igjen, resten av blåbærsausen sammen med friske bringbær, granola og peanøttsmør. 


Altså – nam!! Dette må du prøve, for bedre kveldsmat skal du lete lenge etter 🙂 Nytes sammen med kjæreste eller kjæledyr i pysjamas + en kopp te 🌸 

8 kommentarer

  1. Charlotte

    Å det må prøvesHvor er den lekre pysjen fra?

  2. Lille Hugo ❤️Nydelig bilde.

  3. Dersom du hadde hatt en innaktiv jobb, hvor du begynte 8 og sluttet 4. Hvordan hadde du spist måltidene da? hadde du hatt lavkarbo hele veien? 🙂

    1. Caroline Berg Eriksen

      Nei, jeg hadde nok spist som jeg gjør i dag 🙂

  4. Hei Caroline. Spiser dere lavkarbo nå? Klem

  5. Skjønne lille Hugo

  6. Hvordan spiser du idag? Du ser helt fantastisk ut

  7. Hvilket peanøttsmør bruker du?

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *