en utrolig bra bootcamp-økt

Lyst til å trene bootcamp, men vet ikke helt hvordan du skal gjøre det? Håper denne økten kan inspirere deg! Ikke er det bare fantastisk gøy, men tiden går veldig fort også, når du skal gjennom så mye forskjellig. Elsker virkelig denne økten og har planlagt å gjennomføre den selv på torsdag. G Ø Y 💦

34 kommentarer

  1. Så kjekk økt, den skal jeg teste! Takk for all inspirasjon Caroline ❤️

    1. Caroline Berg Eriksen

      Det må du gjøre 🙂

  2. Hei Caroline! Jeg blir inspirert til å trene når jeg leser bloggen din, men har en liten utfordring til deg Kan du lage et program som er tilpasset oss som trenger å begynne på an igjen med styrke? Et type helkroppsprogram som er lett å gjennomføre i en travel hverdag, gjerne kun med kroppsvekt? Jeg tenker ofte at når du som er så gjennomtrent syns en av øktene du legger ut er tungt for deg, så er det helt håpløst for meg, om du skjønner Vil så gjerne komme i god rutine med styrketrening igjen!

  3. Når du har dine økter der du jogger 30 min også styrke eller 45 min også styrke, Jogger du i ett eller har du små pauser innimellom? Vil tekste ut en av øktene dine og jeg vet ikke om jeg klarer å løpe så lenge i ett..

    1. Caroline Berg Eriksen

      Jeg løper i ett, ja 🙂 Men om du føler at du må ta pause må du enten senke tempoet og løpe saktere så du holder ut lenger, eller løpe raskere og kjøre intervaller.

  4. Så fint med video av hele økten!:) Går NetFit etter planen, slik som dere i utgangspunktet ønsket ? Hva er neste steg med prosjektet/visjonen videre? Er det mer jobb med det enn dere egentlig hadde sett for dere?

    1. Caroline Berg Eriksen

      NetFit går sakte, men sikkert fremover! Vi har brukt mye tid på research etter samarbeidspartnere og utviklere, men det har gått litt saktere enn forventet :/

      Neste steget nå er å flytte desing og alt over på hjemmesiden og så få testet den 🙂

  5. Kan jeg spørre hvordan du tar markløft og om du har noen gode råd? Bruker du stang eller kettlebell? Strake? Kan man trene markløft som gravid? Du ser fantastisk ut for tiden, stråler virkelig, elsker bloggen din!

    1. Jeg tillater meg å svare på graviddelen: Jeg har gått over til rumensk mark, slik at magen ikke kommer i veien på vei ned. I tillegg er den noe mer skånsom med tanke på buktrykket 🙂

  6. Wow! Du er jo helt rå Denne skal jeg prøve ved neste sats besøk!

    1. Caroline Berg Eriksen

      YES! Så gøy 😀 Det gjør meg glad!

  7. Denne må testes ! Ser gøy ut.
    Men jeg la merke til løpeteknikken din. Er den riktig? Tenker på overkroppen din når du løper? Ser ikke helt riktig ut

    1. Caroline Berg Eriksen

      Det er ikke noe som er galt med løpeteknikken min så vidt jeg vet 🙂 Hva er det som ikke ser riktig ut? Jeg har løpt i 13 år nå og dette er sånn jeg løper, det fungerer i hvert fall helt supert for meg 🙂

      1. Overkroppen skal være stabil. Man skal kun bruke armene. Se gjerne på andre videoer ! Men hvis det funker for deg å ikke ha overkroppen stabil så er det bra .

      2. Du svinger jo overkroppen frem og tilbake. Så vidt jeg vet skal armene svinge frem og tilbake, overkroppen være stabil. Men siden du har løpt i 13 år og det fungerer, så må du jo gjerne fortsette. Det er bare det at det ser litt lite løpsøkonomisk ut, og siden du er så glad i å løpe, burde du jo være interessert i tips.

      3. Caroline Berg Eriksen

        Tips er alltid fint, men jeg er litt usikker på om jeg ønsker å investere tid i å endre løpsteknikk akkurat nå :/ Men jeg skal tenke over det neste gang jeg løper 🙂

      4. Det er jo faktisk bare skulderpartiet ditt som svinger frem og tilbake, mens armene dine i grunn ikke svinger i det hele tatt (som de skal gjøre i en pendel, se gjerne videoer). Du har jo tidligere vært opptatt av å optimalisere teknikk, feks løpe på tærne husker jeg du gjorde en periode. Ville det ikke for prestasjonen sin del vært morsomt å se om endring i teknikk gjorde utslag?

    2. Er løpeteknikken riktig? Hva i alle dager er det for slags spørsmål? Blir vel knapt overrasket lenger..

  8. Er det et alternativ til tredemølle for oss som ikke har det hjemme?

    1. Caroline Berg Eriksen

      Løpe ute? 😀

  9. Elisabeth h

    Jeg hadde jo «dævva» før runde 4, he he, og ikke kan jeg løpe pga ødelagt kne, men fy flate så fin inspirasjon til øvelser med og uten vekter. Hvor tunge vekter bruker du? Prøvde se hvilke som manglet i stativet bak, men gikk litt fort. Tenker prøve meg på en forenklet utgave av denne, med ellipsemaskin istedenfor mølle, viktigste er vel å få opp puls og variere motstand? Blir aldri ferdig med å si hvor mye jeg elsker bloggen her, ALT ved den inspirerer! (Og jeg har passert 60…..)

    1. Caroline Berg Eriksen

      Haha 😀 Da må du løpe saktere :p Men med ødelagt kne så går jo ikke det 🙁 Det viktigste er at du får opp pulsen, så om du sykler, svømmer eller bruker elipsemaskin spiller ingen rolle!

      Tusen takk, så koselig å høre <3

  10. Flott løpeteknikk, Caroline! Klem! ❤️

    1. Caroline Berg Eriksen

      Haha 😀 Takk <3

  11. Kjører du løpedelene som intervall eller kun i ett med økende tempo?

    1. Caroline Berg Eriksen

      Forsøker å kjøre det sammenhengende hvor den eneste pausen er akkurat da jeg skifter fart eller stigning 🙂

  12. Fin økt! Hvilken sang bruker du i videoen?

    1. Caroline Berg Eriksen

      Matt Sierra – You’re a champion 🙂

  13. Hvor mange ganger kjører du programmet?

    1. Caroline Berg Eriksen

      En gang 🙂

    1. Caroline Berg Eriksen

      HM 🙂

  14. Do you have name sports bra?

  15. Or link?

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *