treningstirsdag: get your ass up

reklame: NetFit

Jeg synes det er så digg å våkne dagen etter en bra rumpeøkt og kjenne at jeg er skikkelig støl – med fare for å høres litt rar ut – ehe. Det er mange av NetFit sin følgere som har etterspurt nettopp et rent rumpeprogram, så det har jeg laget i dag, med flere av mine favorittøvelser. Som vanlig tenger du null utstyr, så egentlig er det bare å reise seg opp, hoppe i treningstøyet og gjøre seg klar for støl rumpe i morgen tidlig. Digg! 


alle øvelsene gjøres i 60 sekunder 

🍑 frog jumps 

🍑 dog leg 🍑 tip toe glute bridge 🍑 jumping sumo squat 🍑 side plank leg raise 🍑 one legged row 

🍑 60 sek. pause 


Gjenta alt 3 ganger for en økt på ca. 30 minutter, og sjekk NetFit sin instagramkonto HER for video av alle øvelsene 🙂 

15 kommentarer

  1. Hvor ofte gjør du disse øvelsene?

    1. Caroline Berg Eriksen

      Jeg trener rumpe ca 2-3 ganger i uken, men ikke disse øvelsene hver gang – jeg varierer på hvilke øvelser jeg gjør, både med kroppsvekt og med vekter 🙂

  2. Hei 🙂 Hvor har du kjøpt den treningsshortsen?

    1. Caroline Berg Eriksen

      Den er gammel! :O Fra h&m 🙂

  3. Dear Caroline,
    Wow you are super fit! Love the orange trainings top.
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    http://www.dressedwithsoul.com

    1. Caroline Berg Eriksen

      Thank you sweetie 😀 <3

  4. Elsker disse innleggene 🙂 Lurer bare på hvordan du forebygger kne skade med tanke på at du løper mye? Jeg får ofte veldig vondt i knærne når jeg ikke har fått løpt en periode og begynner på igjen 😀

    1. Caroline Berg Eriksen

      Jeg gjør egentlig ingenting spesielt. Jeg har selv hatt løperkne og slimposebentennelse for noen år siden (var helt grusomt, gikk uten å løpe i over et halvt år om jeg husker riktig – føltes ut som fem) Fikk behandling med bla. triggerpunkt og strøm, og det sammen med masse tøye- og styrkeøvelser hjalp masse. Nå har det aldri kommet tilbake *bankibordet* men jeg gjør ingenting for å hindre dette lenger, annet enn å løpe både inne og ute akkurat nå om våren og sommeren 🙂 Det er jo aldri dumt å variere underlaget 🙂

  5. Treningstiprsdag, korrektur er en fin ting

    1. Caroline Berg Eriksen

      Gikk litt fort i dag, takk for at du sa i fra 🙂

      1. «Som vanlig _trenger_ du null utstyr» regner jeg med at det skulle stå. Lett for at det går litt for i svingene 🙂

        Kan jeg komme med et ønske? Oppskrift på bananpannekaker; hva kan passe til tilbehør? Gjerne en lett og kjapp variant, og en som tar lengre tid. Synes du er veldig dyktig på matdelen av bloggen.

  6. Skal absolutt henge meg på hjelmbruket,vil bare si;du er sikkert like flott med den og du

    1. Caroline Berg Eriksen

      Takk, Ninni! Det var fint sagt 🙂 Det er ikke på grunn av sveis eler utseendet at jeg ikke bruker hjelm, jeg har bare ikke brukt det i voksen alder. Nå skal vi sykle en del i sommer (i hvert fall er det planen) så da skal du nok se at det får bli en hjelm på meg også 🙂

      God kveld <3

  7. hei! vil du fortelle hvor den friske overdelen er ifra? 🙂 elsker disse programmene! gjerne mer rumpeøvelser. rumpe og core er fint nå mot sommern

  8. kan du begynne å skrive hvor klær og treningstøy er fra? 🙂

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *