slik trener du hele kroppen på 25 minutter

reklame: NetFit + annonselenke nelly 

Lyst til å kjøre en helkroppsøkt som ikke krever noe annet enn din egen kropp? Du må ikke varme opp på egenhånd først, denne økten tar deg bare rett på sak – og noen ganger er det i hvert fall alt jeg har lyst på og trenger 🙂 Du bruker under 30 minutter og sitter igjen med verdens diggeste følelse: du har trent og du har brukt kroppen din. Håper du liker denne like mye som meg! Video av alle øvelsene finner du selvfølgelig på NetFit sin instagramkonto HER

// (annonselenke) jakkene finner du HER // 


💦45 sekunder burpees 💦 45 sekunder sideplanke høyre – beinløft 💦 45 sekunder sideplanke venstre – beinløft 💦45 sekunder tåhev 💦 45 sekunder hoppende squats 💦 45 sekunder commander push up på knærne 💦 45 sekunder høy planke kne til albue 💦 45 sekunder høy planke beinløft 💦 1 minutt pause 


Er det forresten interessant at jeg dele treningsplanene mine for hele uken som jeg har gjort noen ganger? Hvis ja – så fortsetter jeg gjerne med det 🙂 

23 kommentarer

  1. Hei!
    Jeg lurte på om du kunne sette sammen en treningsøkt for styrke av rygg og bekkenet? Ved bare bruke kroppen som vekt

    1. Caroline Berg Eriksen

      Det gjør jeg gjerne, Ine 🙂

  2. Ja forsett med å dele trenings program! Det er relevant for min del:)

    1. Caroline Berg Eriksen

      Herlig 😀

  3. Stilig frisyre! Ja til mer trening

    1. Caroline Berg Eriksen

      Tusen takk 😀 Og hurra! Da kjører vi på det 🙂

  4. Hei! Så fint med et kort effektivt program for hele kroppen! 🙂 Lurer på hvor ofte du går til hudpleier og tar ansiktsbehandling? Og om du har brukt/bruker swiss clinic rolleren? Ønsker meg så fin hud som du 🙂 Synes jeg allerede har fått masse rynker/kråketær rundt øynene, litt i pannen og munnvikene og har så vidt passert 30.. :/

    1. Ikke glem at bildene er redigert, det gir ikke et riktig bilde av huden hennes.

      1. Caroline Berg Eriksen

        Det er ikke redigert hud på disse bildene.

    2. Caroline Berg Eriksen

      Det er ikke så ofte jeg tar hudbehandlinger, faktisk var dette noe jeg aldri gjorde før, men jeg tok min første på så lenge jeg kan huske i august 🙂 Tenkte å ta en nå før sommeren også, for å klargjøre huden før mye sol 😉 Jeg har brukt swiss clinic rolleren tidligere og synes den var god, men per nå er det ikke noe jeg har behov for.

      Dette med hud og hudtype er så individuelt, jeg ser i hvert fall stor forskjell på både eldre og yngre som er på samme alder, men som har helt forskjellig hud og for eks. rynker. Noen har mer enn andre, og her spiller nok både gener og også for eks. hvor mye du har vært i solen gjennom livet en stor rolle (uten at jeg er ekspert) :p

      Jeg synes det er deilig å gå til hudpleier for å få tilpasset hudprogram og evnt. få en behandling i ny og ne, anbefaler virkelig å gjøre det om du føler du vil gjøre noe ekstra for huden din 🙂

      1. Tusen takk for svar! 🙂

  5. Ja del gjerne treningsplanen for uken, er inspirerende 🙂
    Ha en fin onsdag!

  6. Elsker bloggen

    Hei skjønne deg
    Alt du deler som handler om kropp og bevegelse, trening. Ja alt DET INSPIRERER MASSE
    Takker

    1. Caroline Berg Eriksen

      Tusen takk, så hyggelig å høre 😀

  7. Hei. Kjempe fin treningsøkt.. ble svett og slitenmen slitet litt med den sideplanke med beinhev..føler at jeg henger litt bakover lik! har du noen tips? Er det øvelse gjør mester lik?

  8. Hei 🙂 Hvor fikser du bryna dine? Jeg trenger en ny behandler i Sarpsborg eller i nærheten av Sarpsborg. Dine bryn er så fine!

    1. Caroline Berg Eriksen

      Så hyggelig at du synes de er fine 🙂 De gjør jeg bare selv! Har dessverre ingen erfaring med behandlere i Sarpsborgområdet :/

  9. Jaaa til treningsplan! Men for en som ikke har Instagram savner jeg veldig litt mer bilder og forklaring av øvelsene.. googler, men bruker så mye tid på det hver gang..

    1. Caroline Berg Eriksen

      Ååå, du må få deg instagraaam! Men det er notert 🙂

  10. Ja, til mer trening – inspirerende ! <3

  11. Tommel opp 🙂

  12. Ja gjerne

  13. Ja!!!! Og gjerne noen økter innimellom med vekter, strikk, ball mm. Altså ikke bare egen kroppsvekt! Vet at ikke alle har vekter, men da kan de heller se på de andre programmene dine 🙂 Sliter med skulderskade så gjerne skulderøvelser, og stabiliserende bekken/hofte (rygg) øvelser, da jeg er litt skjev i bekkenet..

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *