together everyone achieves more

caroline berg eriksen morning team together everyone

Jeg er så glad, for takket være dere har jeg klart målet mitt to dager på rad helt uten problemer! Når jeg vet at vi er flere, og at vi er avhengige av hverandre for å komme i gang, er det så mye lettere. Så tusen takk! Jeg gleder meg allerede til i morgen, og så gleder jeg meg over at jeg er ferdig trent og sitter igjen med verdens beste følelse i kroppen – allerede! 


t.e.a.m – together everyone achieves more 

caroline-berg-eriksen-morning-team-together 2

– cottage cheese, tyrkisk yoghurt, 4-korn, litt honning og kanel stod på frokostmenyen i dag – 

caroline berg eriksen morning team frokost


Så vil jeg si tusen takk for alle tilbakemeldingene etter innlegget i går. Det er godt å åpne seg noen ganger, og det er alltid befriende å vite at du ikke er alene om noe, uansett hva det dreier seg om. Ting blir automatisk mye lettere når vi er flere om det samme, det skaper en følelse av å bli forstått – i hvert fall for min del – og det er så utrolig viktig. 

Nå skal jeg komme meg i dusjen før jeg fortsetter arbeidsdagen, vi sees igjen om litt 🙂 Håper dagen din blir like fin som du ♥ 

48 kommentarer

  1. Virker som du har tatt til deg tilbakemeldinger og det er bra. Blir overfladisk å bare lese om trening, fasade osv. Vi er tross alt mennesker og det er så mye annet som er betydningsfullt når alt kommer til alt.

    Stå på
    🙂

    1. Caroline

      Tusen takk, Oda! 🙂

  2. Bettina

    Hei! Bra jobbet! Vet du om et sted man kan få tak i den t-skjorten du har på deg nå? Har lett etter den lenge, men finner den ikke i hvit 🙁 Utrolig kul tights også!

    1. Caroline

      Den er ganske gammel nå dessverre :/ Men skulle tro den var å oppdrive likevel. Modellen heter i hvert fall Nike Signal T-Shirt 🙂

      Klem!

    2. Oda Sofie

      Kjøpte min på nelly.com for 3 uker siden! 🙂

  3. Aleksandra

    Hei Caroline!

    Nå er det lenge siden jeg har skrevet en kommentar her. Jeg har følt meg litt umotivert til å følge bloggen og var innom ganske sjeldent. Jeg så innlegget ditt om «vår kommunikasjon», og har tenkt litt på den i ettertid. Vil man forbedre ting så må man jo kommunisere det, og ikke bli oppgitt, så jeg kan vel åpne med å si at jeg hovedsakelig er innom for å hente inspirasjon. Det er viktig for meg som leser at det du presenterer er oppnåelig for meg også, hvis ikke vil ikke jeg kunne relatere meg til det. Jeg har den siste tiden opplevd at jeg ikke klarer å hente denne inspirasjonen. Nå skal det sies at jeg var mest på leting etter inspirasjon til hår og hårstyling og lurte også på en rekke ting rundt din treningsrutine. Jeg opplevde at du ikke svarte på spørsmålene mine, og når du først lagde et etterlengtet hårinnlegg så var dette ren reklame, og ikke noe som hjalp meg som leser å «etterligne» din hårlook som jeg hadde blitt så inspirert av. Jeg skjønner at man kan oppfatte sånne ting forskjellig avhengig av om man er leser eller om man er deg. Jeg var på jakt etter teknikken og ikke utstyret, mens for deg er kanskje teknikken så lett at du ikke følte det var vits å vise den. Så her tror jeg det kan skje en liten svikt mellom deg og leserne, selv om dette bare er et, ubetydelig eksempel. Når det er sagt så skjønner jeg jo at du må ha reklame på bloggen. Men kanskje du kan kombinere reklame med dine egne stylingstips og teknikk. I innlegget om hår kunne du både reklamert for Gizmo, men også vist med video eller bilder hvordan du faktisk oppnår vippen på håret. Jeg vet ikke, kanskje det hadde gjort at vi lesere følte dine innlegg var mer hjelpsomme for oss, selv når disse inneholdt reklame? 🙂 Jeg må også understreke at jeg syns jeg ser en stor forandring på bloggen din de siste dagene, og det ser ut som om du virkelig tar til deg tilbakemeldingene. Det syns jeg er utrolig positivt og var nok avgjørende for at jeg føler meg «tilbake» som leser og kommentator igjen 🙂

    Til dette innlegget. Jeg forsøkte så hardt å hive meg på din earlybirds oppdrag. Sto opp kl 06.30. Til nå, i 3 timer altså, har jeg sittet i sofaen som en fyllesyk, utslått zombie. Jeg syns det er helt grusomt og føler meg kjempe sliten. Tror du det er en overgang, eller har det bare noe med det at jeg er ekstremt B-menneske? Og apropos ditt studieinnlegg så føler jeg det samme, med at tiden ikke strekker til. Bare at mitt problem er ikke studier, men trening. Jeg finner rett og slett ikke tid, og det er sikkert verdens verste unnskyldning, men med sykt hektisk studie, jobb og det lille jeg har av sosialt liv så klarer jeg rett og slett ikke presse inn trening. Hadde dette gjeldt noe annet så ville jeg sagt til meg selv at det er greit jeg dropper visse ting. Man kan ikke få til alt. Men trening er jo en slik ting man bare må gjøre, for å holde seg frisk… har du noen tips? 🙂

    god klem! Stå på!

    1. Caroline

      Kjære Aleksandra! Jeg forstår hva du mener, og det kan nok være noe i det at jeg følte det ikke var noe behov for å vise det ytterligere ettersom jeg forklare hva jeg brukte. Jeg tok med et bilde hvor du ser hvordan jeg bruker den, at jeg drar den innover / vipper den innover i en bevegelse, men jeg skjønner at det kan være vanskelig å forstå og at det kanskje ikke er godt nok :/ Jeg har ikke fått det til med noen andre rettetenger, så Gizmo er ganske unik på dette området, sikkert pga. de avrundede kantene 🙂 Men jeg skal absolutt ta til meg det du skriver 🙂

      Det er helt normalt å være sliten så tidlig på morgen om du er et B-menneske! Søsteren min er B til de grader, så hun synes jeg er GAL som alltid har vært tidlig oppe. Vi er forskjellige, og du skal ikke presse deg til å stå opp tidlig om du virkelig ikke tror det går og dersom du kjenner at du trenger en time ekstra. Du har ikke sjans til å få til en liten økt om kvelden da? Du kan jo gjøre hjemmetrening, så slipper du å dra ut. Det i seg selv kan jo være litt demotiverende vet jeg. Eller så kan du bare benytte deg av alt rundt deg, som å ta trapp i stedet for heis, gå eller sykle i stedet for å ta buss og slike ting 🙂 Det holder deg jo i aktivitet ila. dagen om ikke annet 🙂 En siste utvei er å legge seg tidligere? Dersom du virkelig får 7-8 timer med søvn, så kan det jo være at du likevel kan tilpasse deg til å få stått opp tidligere. Det er virkelig en vanesak også, det lover jeg! Etter kanskje et par uker (eller mer eller mindre) så kommer du inn i det. Det er bare fryktelig tungt i starten 🙂

      Klem til deg!

    2. For en fin og konstruktiv kommentar, Aleksandra. Tommel opp!

      Har du mulighet til å kombinere sosialt liv og trening? Det redder meg når jeg har det hektisk. Trener ofte sammen med en eller to venninner. Enten styrketrening på senter eller løpetur. Da får man vært sosial, skravlet og svettet i ett 😉

      Ellers er det viktig å huske at alt er bedre enn ingenting. Som regel er det mulighet for å få klemt inn 15-30 min med trening i hverdagen. F.eks. styrketrening hjemme med egenvektsøvelser (knebøy, utfall, push-ups, planke, dips, burpees osv.)

  4. Du er så motiverende!!:) etter å leste bloggen din hver dag siden 2011 er du fortsatt den jeg vil lese om hver dag! Du er min toppblogger!:)
    Ha en finfin dag!:)

    1. Caroline

      Å, så gøy Ine! Tusen takk 😀 Håper dagen din er kjempefin! Stor klem 🙂

  5. Å du og du som jeg elsker deg Caroline <3
    Nå har jeg laget frokost og sitter her med bloggen din. Fikk ikke lest
    siste innlegget ditt i går, men har lest det nå.
    Fortsatt sykemelding her i huset og jeg bare MÅÅÅÅÅ lese bloggen
    din sammen med frokosten 🙂

    Jeg følger med på flere blogger, men DU . . . gir så utrolig mye av deg selv.
    Innlemmer oss lesere i dine innerste tanker. Fortsatt er det DU som har
    den beste bloggen <3
    Innlegget ditt i dag tidlig fikk morgenen til å bli 1000-ganger lysere bare
    på et brøkdels sekund. Bildene av frokosten, (den gule appelsinjuicen var
    prikken (på) over i'en (bildet)), dine lyse fine treningsklær som glir inn med
    fargene på stolen . . . alt er så utrolig gjennomført og «pent» og det får meg
    i så utrolig godt humør. Når jeg kan starte dagen med å se på noe vakkert
    (som min mor pleide å si), å lese noe vettug – føle at livet gir mening . . .
    ååååhhhhhhhh det er deilig. TUSEN TAKK skjønne Caroline, for at du nok
    en gang har gitt meg en god start på dagen.

    Ønsker deg en SUPERFIN torsdag! Masse klemmer til to- og firebeinte <3

    1. Caroline

      Dette var jo bare en helt fantastisk tilbakemelding! Tusen takk, Lisen! Det betyr så mye for meg 🙂

      Ønsker deg en superfin torsdag også, og tusen takk for at du klikker deg innom <3 Fortsatt god bedring også <3

  6. Har du extensions nå, eller er dette bare eget hår?

    1. Caroline

      Jeg har noen fester på sidene for å få mer fylde der, jeg vil at det skal være volum hele tiden nå som det er så kort 🙂

  7. Anne Kristin

    Hei hei, ha en nydelig dag du også! Det er godt å åpne seg opp å dele ja, ingen klarer alt alene, det tror jeg heller ikke det er meningen at man skal klare, og når man deler blir alt litt lettere 🙂 klem til deg og din familie. Jeg er hjemme med datteren min idag, hun har kastet opp i hele natt så i dag tar vi det med ro med sofakos og film 🙂

    1. Caroline

      Nei, det er så leit når de små er syke 🙁 Og oppkast er virkelig noe av det verste 🙁 God bedring til lille <3

  8. Koser meg veldig med bloggen din ❤️

    1. Caroline

      Så hyggelig, Carita – tusen takk <3

  9. Kristina

    Hei Caroline! Ser meg bare nødt til å kommentere hvor NYDELIG du ble på håret! Lyst og kort er bare helt «deg». Har klikket meg inn på bloggen din hver dag i flere år, og den Caroline som inspirerer og fenger meg mest,er den du framstår som akkurat nå! Fresht, kort hår, sporty i treningsklær eller jeans, og en utrolig sunn og frisk glød 🙂 Du er bare herlig!

    1. Caroline

      Tusen takk, Kristina 😀 Det var utrolig hyggelig å lese 🙂 Jeg trives så godt med det også, og det føles veldig riktig akkurat nå 🙂 Du er jammen herlig selv, takk for at du følger med <3

  10. Hei Caroline! Du er så flink til å nå målene dine. Jeg lurer på om du kunne hjulpet meg med noe – ved å si hvordan du ville gjort det. Jeg har lenge tenkt på å skrive ferdig en lengre tekst og sende den inn til et forlag, men soser hele tiden bort den lille tiden jeg har til overs (jeg har jobb og barn, jeg også:)), sånn at ingenting skjer på den fronten. Hva ville du gjort for å nå dette målet?
    Klem til deg!

    1. Caroline

      Så spennende, Anne! Det må du jo bare gjøre 🙂 Jeg ville prioritert 1-2 time(r) med skriving noen dager i uken. Hvis du får slappet av eller gjort andre ting noen kvelder, så kan kanskje andre kvelder settes av til teksten? Eventuelt om du står opp tidligere og får skrevet litt. Det er jo bare for en kort periode til du blir ferdig, så da kan du kanskje ofre noe annet for å få det gjort? 🙂

      Håper du får det til og at det blir vellykket 🙂

      Lykke til <3

      Klemmer!

  11. Smukke billeder 😉

    //www.bysterup.dk

  12. Ønsker deg en riktig fin dag fine Caroline ;)!

    1. Caroline

      Tusen takk, Julie! Og det samme til deg <3

  13. Du imponerer stadig! You go girl!
    Hvor er koppen og skålen fra? Utrolig lekkert!

    1. Caroline

      Tusen takk 😀 Koppen + skål er fra kremmerhuset 🙂

      Klem!

  14. Så flink du er 🙂 Ha en strålende fin torsdag 🙂

    1. Caroline

      Tusen takk, Anita! Det må du ha også 🙂

  15. Hei Caroline! Det er lite som slår det å starte dagen med trening – godfølelsen sin det 😀 Selv blir det ikke det i dag, da jeg har hatt besøk, MEN jeg skal komme meg på trening etter jobb 🙂
    Frokosten din ser god ut, nam nam. Veldig glad i meieriprodukter og gryn selv på morgenen; enkelt og godt! Men når du trener så tidlig, trener du på tom mage da, eller spiser du frokost først?
    Håper torsdagen din blir fin! 🙂

    1. Caroline

      Jeg trener på tom mage når jeg trener så tidlig, så spiser jeg heller etterpå 🙂 Deilig å virkelig glede seg til frokost også, jeg er i utgangspunktet ikke så glad i frokost, men da kjenner jeg jo virkelig at jeg vil ha 🙂

      God trening etterpå 🙂

      Klem!

      1. Aha, den ser jeg da 🙂

        Tusen takk! Bagen er pakket med både mat, treningstøy og sko, så da er det ingen unnskyldning 😉 Haha!

      2. Nyttig å vite: Kroppen fordøyer ikke mat mens du trener, så å spise ordentlig frokost etter trening er lurt. Da slipper du at maten danser rundt i magesekken, som uansett ikke får «jobben» gjort før treningen er ferdig:)

  16. Ann Kristin

    Fine Caroline 🙂 Jeg må si at nå er du endelig tilbake med gode og inspirerende blogg innlegg.

    Hvor er forresten spisebordet deres fra? Synes det er så utrolig fint 🙂

    Ønsker deg en super dag videre!

    1. Caroline

      Tusen takk, så hyggelig å høre at du synes det <3

      Bordet vårt er fra TM Design 🙂

  17. Tror du har tatt et fornuftig og gjennomtenkt valg Caroline 🙂 vær stolt av det du!! Og du, bare gled deg til ferien, her på sunwing arguineguin seafront er det helt herlig!! 🙂

    1. Caroline

      Ja, det tror og håper jeg 🙂

      Vi GLEDER oss 😀

    1. Caroline

      Takk for info 🙂

  18. Victoria

    Så deilig å se at motivasjonen kan gå begge veier mellom oss og deg! Herlig at du får oss til å føle at vi har noe å ta del i med deg. Denne uken har jeg vært nødt til å legge treningsøktene mine midt på dagen i pusterommet mellom skole og jobb, fordi det er da jeg mest av alt har trengt det lille «oppløftet» av energi, men fra neste uke planlegger jeg å hive meg på morgenbølgen din! Ser masse fram til det allerede. Takk for at du inspirerer!

  19. Veldig motiverende!! Du er flink 🙂 Har du begynt å inkludere karbohydrater i kosten din igjen? Jeg vil ikke vere påtrengende, men jeg lurer på om det er fordi du føler fordeler av det kanskje? (jeg syns det er interessant med kost og effekten av den) . Du trenger ikke å svare om du ikke vil. Klem 🙂

    1. Caroline

      Tusen takk 🙂

      jeg har alltid hatt «en del» karbohydrater i kosten (50 – 100 gram). Har kanskje blitt mer moderat enn hva vi var i starten, men jeg holder meg fortsatt unna pasta, ris og poteter 🙂

  20. Så flink du er! Her blir det kveldstrening 🙂 Men blir nok en økt i morgen tidlig!

    1. Caroline

      Tusen takk! Trening er trening 😀 Men jeg bruker så lang tid på å sovne om jeg trener på kvelden :O

  21. Silje O

    Ååhh dere er så flinke! Jeg er virkelig et B menneske med en 5 mnd jente i hus som krever sitt. Lurer virkelig på når jeg skal få overskudd igjen :O Er vel bare å bite tenna sammen etterhvert å komme seg på joggetur 😉 Kjenner godt på kroppen når man har fått en ny søtnos i hus <3

    Men du, ser at flere skryter fælt av håret ditt – og jeg må bare slenge meg på 😀 – Kjempe fint 🙂 Du kler jo bare alt!! Alt kler den smukke :)) Har et spørsmål. Du husker kanksje ammehår? Hahhaa, for no plagsomme greier. Det kiler i nesa :O Har du tips på hva jeg kan gjøre med det?

    Ha en super kveld videre! Du har gitt meg mye inspirasjon i løpet av bloggkarrieren din <3 Takk for alt du deler!
    Klem

    1. Caroline

      Tusen takk, Silje 😀 Jeg kjenner til dørstokkmilen, og noen ganger må man bare bite tenna sammen. Men det kommer etter hvert skal du se, når rutiner er på plass og lille blir litt eldre. Da får du helt sikkert mer overskudd også, ettersom du er et B-menneske, så setter du sikkert pris på litt mer tid om morgen – og det kommer! Så da blir dørstokkmila lettere også vil jeg tro 🙂

      Ammehår som kiler i nesa? Haha :p Det vet jeg ikke helt om jeg har kjenneskap til *lersåjeggrineremoji* Men ammehår i front fikk jeg litt av husker jeg, det kom i juli / august en gang, men har bare forsvunnet av seg selv / vokst ut igjen. Jeg brukte sjampo + balsam for nettopp dette fra Nisim, så jeg mistet så og si ingenting 🙂

      Klemmer!

  22. Hei:) Hva heter den nye atkinsbaren du spiste med cottegecheese og bringebær her om dagen? 🙂

  23. Carolinee! Begynner på lavkarbo (ketolyse) i morgen, hjelp! Har lest meg opp masse på forhånd og er veldig klar. Har også fått MASSE inspirasjon til mat på bloggen din, tusen takk! 🙂 Håper dette funker, SI at det funker! 😀 Hehe. Ha en super søndag! 🙂

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *