Mandag: Pangstart

God morgen, god mandag og velkommen til en ny uke! Jeg er så klar som et egg, og faktisk har jeg allerede gjennomført ukens første treningsøkt. That’s right! Klokken halv seks ringte klokken min, og nå sitter jeg her, klar for eventyr i hovedstaden. Det ble ikke lange økten, men i det minste 20 minutter power walk og småjogg etterfulgt av litt styrke på rumpe og bekkenøvelser, mer rakk jeg ikke. Uken som var er jeg utrolig fornøyd med, jeg har tilbakelagt 5 trenigsøkter, alle sammen ganske variert. Til sammen ser jeg på 37 kilometer og en del styrke. Drømmen er jo å være i knallform resten av svangerskapet, håper den drømmen går i oppfyllelse, det ser i hvert fall lovende ut 🙂

___________________________________________________________________________________________________________

nye joggesko fra GetInspired / Asics

Første punkt på listen i dag er et møte med Tailor Heaven, deretter har jeg et intervju rundt klokken 13 før jeg skal til foto i 15-tiden og så avslutter jeg dagen med nok et møte for å kikke på Hasla sin nyeste kolleksjon. Tipper jeg er hjemme rundt åtte i kveld, og jeg blir så innmari sliten av bare tanken, så jeg er glad for at jeg fikk kickstartet dage med å hente litt energi, ellers tror jeg at jeg hadde kollapset et sted mellom intervju og foto. Dette blir ukens mest hektiske dag, for jeg har jo spa-planer mot slutten av uken, alltid kjekt med noe å se frem til, gleder meg! 

___________________________________________________________________________________________________________

Ha en deilig mandag, så sees vi senere 

89 kommentarer

  1. Hei!

    Ser på bildet at det ligger en kettlebell ved siden av og du skriver at du tar styrkeøvelser på bekken og rumpe. Kan hende du har skrevet det her alt, men jeg har ikke sett det. Bare lurer på, hva slags øvelser er det du tar med den kettlebellen? 🙂
    Hadde blitt glad for svar.

    1. Rumpeøvelser med kettlebell kan være gobletsquats (knebøy med kettlebellen inntil brystet, hold hendene under kula) og gobletlunges (utfall med kettlebellen i samme posisjon som med
      gobletsquats. Pass på å ikke bryte 90graderen ved å la kneet gå for langt frem) så finnes også russian swings (sving kula mellom beina, fra rumpe til 90 grader ut fra kroppen. Bruk kraften fra hofta) søk det opp på YouTube, slik at du får riktig utførelse og best mulig utbytte 🙂 Kjør 3 sett av hver øvelse, 10-12 reps 🙂 så blir rumpa stram!

  2. Hehe, vært ganske flink jeg også, sto opp sju (starter ti på skolen mandager) og løp noen få km, deretter gjorde jeg heftig styrketrening. Planene er å stå opp litt tidligere hver dag for å trene styrke, ellers blir det ikke noe av.

    Og gjorde nesten alle leksene for hele uka etter skolen + gikk 1,5 times tur med hundene. Gøy!

    1. Fotballfrue

      Så flink du er! 🙂

  3. Jeg må bare si det: Du har bare blitt så UTROLIG vakker nå som du går gravid. Faktisk mye finere enn det du har vært de siste 5 årene. Du ser rett og slett bare glødende og nydlig ut nå! Så håper du føler deg like fin som du er, også. Og nyter graviditeten. 🙂 Klem

    1. Fotballfrue

      Snille deg, tusen takk for så fine ord <3

      Stor klem!

  4. Virkelig den beste måten å starte dagen på 🙂 Det er så deilig! 😀

  5. Hei.
    har du en oversikt over hva styrke øvelser du bruker?
    Samt med hvor tunge vekter osv.?
    Evnt. Link til et slikt innlegg?
    håper på svar:-)

  6. Hi Caroline,
    I was wondering from which brand your exercising mat is from, as the material is coming off mine.
    Have a lovely day pretty mummy to be 🙂

    1. Fotballfrue

      This is from sportsmaster.no 🙂

  7. Hannah Loveland

    Your blog is amazing! I am so happy I found it. My husband and I are thinking about having a baby in a couple of years, but I really want to push myself to be as fit as possible before we start. What did you weigh at the beginning of your pregnancy?

    1. Hannah Loveland

      *We are the same height which is why I was curious about your weight before you became pregnant.

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *