Nummer 6 og 60

Dere vet hvordan jeg messer om at det er viktig å sette seg nye mål hver uke? Vel, det er faktisk ikke dumt, for denne uken har jeg klart mine mål og det kjennes helt fantastisk! Jeg ble enig med meg selv om at jeg skulle prøve å løpe 10 kilometer ved hver løpeøkt, og det har jeg gjort. I hvert fall nesten, jeg rakk jo ikke på tirsdag da jeg stod så tidlig opp, men til gjengjeld gikk jeg en tur med mamma  i går på 5 kilometer, så i hodet mitt er jeg i hvert fall i mål. Så fornøyd!

Det har vært mest langkjøringer, men jeg har også lagt inn noen intervaller i midten av øktene, så har det blitt lett styrke på kroppen. Jeg var så spent på hvordan jeg kom til å føle meg nå mot slutten av uken, men kroppen føles overraskende lett, og det er positivt for min del, ettersom jeg ofte blir tung i kroppen ved flere løpeøkter på rad. Jeg har hatt en helt fantastisk energi denne uken og det måtte jeg jo bare utnytte 🙂 Neste uke tipper jeg at jeg får til 3 treningsøkter og ikke noe særlig mer, da blir det fokus på helt andre ting enn løping. Har så lyst til å innføre yoga igjen! Fra torsdag til søndag går turen til London, forteller dere mer om dette når det nærmer seg. Gleder meg 🙂

Nå sitter jeg på fergen over til Horten, har hatt noen utrolig deilige dager med familien, det er alltid litt vemodig å reise. Men så blir det jo så godt å se Lars-Kristian og hundeguttene mine igjen, og i kveld er det kick off med ODD. Det blir bra, jeg skal i hvert fall ta helg med god samvittighet og stor H, og de påfølgende dagene blir det kun restitusjon på denne jenta 🙂 Ganske så stiv i legger og rumpe.

Ha en fin lørdag, skjønne mennesker ♥

53 kommentarer

  1. Åii, det ante jeg ikke, men vil det si at vanlig smør også ikke er noe særlig bra?
    ++ Spørsmål til fotballfruen: Er dette produktet noe bra? Mulig å sjekke det opp? Jeg finner ikke noe særlig om det:
    https://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-903846.aspx

  2. Virkelig treningsmotivasjon! hadde ikke tenkt å trene i dag, men frister etter å ha lest hvor lett du føler deg i kroppen 🙂

  3. Michelle

    Først vill jeg bare si at du er såå utrolig VAKKER!! Håret ditt er så glansfullt å rett å slett helt perfekt i mine øyne! Så det jeg lurer på er hvilke produkter bruker du i håret ditt? 🙂

    1. Fotballfrue

      Tuuusen takk 😀 Jeg bruker sjampo og balsam fra hempz og egentlig litt forskjellige oljer. Er glad i både moroccan oil, oljen fra gun-britt, alexander sprekenhus og hempz :p

      Klem!

  4. cathrine

    Hei!
    Kan jeg spørre åssen proteinshake/proteinpulver bruker du etter trening? Takk for svar:) Ha en fin lørdag! 🙂

  5. Så fint hårhjertet ditt var 😀
    Åh ja, du kommer til å elske regelmessig yoga! Jeg har trent det de siste 4-5 årene og blir mer og mer forelsket for hver økt 🙂 Nå er det min hovedform for trening faktisk. Perfekt for en gravid kropp 🙂 Trener det enten i studio eller her hjemme, og siden jeg har trent det en stund kjører jeg bare min egen serie når jeg trener hjemme.
    Men et tips! Jeg vet jo ikke hvor mye yoga du har trent.. Men hvis du ikke har gjort det kjempemye finnes det endel fine videoer på You Tube. Mine to favorittinstrktører der er Bryan Jones og Tare Stiles. Synes begge to er kjempebehagelige som personer, og videoene er så fine.

    1. Fotballfrue

      Tusen takk 😀 Og tusen takk for tips 🙂 Skal sjekke ut dette!

      Klemmer 🙂

  6. Lizbeth Osnes - Behind the scenes.. Kommenterer tilbake :)

    Så flink du har vært! Deilig når man klarer det man har sett for seg 🙂 Og ikke minst, så herlig med familiekos!

    ♥ Lizbethosnes.com – Mitt liv som gravid – og ellers litt utenom det vanlige.

  7. Så utrolig kult det bildet med håret i hjerteform va, morsomt! Du er utrolig vakker, Caroline! Ha en kjempefin dag videre, her koses det med lunjs på café med søskenbarnet mitt, som forøvrig nettopp har fortalt at baby nummer 2 kommer i september! Lykke 😀

    1. Fotballfrue

      Haha, takk 😀 Gøy du la merke til det 😉 Gratulerer til søskenbarnet <3

      Klem!

  8. God helg til deg og Caroline! <3

  9. Camilla

    Må si du var utrolig pen på det største bildet her ved siden av «flaska», så naturlig og vakker!:D

    1. Fotballfrue

      Tuusen takk 😀 <3

  10. Michelle

    hurra, så flink du er! Veldig motiverende 😀 Utrolig freshe bilder av deg! God helg, kos deg max med familien <3

  11. Alltid gøy å nå målene en har satt seg 😉 Kjempefine bilder av deg, så gleder jeg meg masse til London-blogging!

  12. Vakker du er:) Har skikkelig lyst til å komme i gang med løping jeg også, for meg går det mest i yoga, men det er til gjengjeld en av mine store lidenskaper:) God lørdag til deg!

  13. Vakker du er:) Har skikkelig lyst til å komme i gang med løping jeg også, kanskje jeg skal ta en løpetur i solskinnet i dag. For meg går det mest i yoga, men det er til gjengjeld en stor lidenskap:) God lørdag til deg!

  14. Du er jo super flink Caroline! Hadde jeg bare vært halvparten så flink selv! Gleder meg til å se drg i fire stjerners! 🙂 Hvilken dag er det din dag å ha gjester på?

    1. Fotballfrue

      Jeg er med hele den kommende uken, men min dag er på torsdag 🙂

      Klemmer!

  15. Marita Ø

    Jeg er imponert OG inspirert 🙂 Så flink du er! Dessuten smaker jo ikke helgen bedre, når man faktisk har klart å nådd målene sine 🙂 Goood helg til deg, fina!

    1. Fotballfrue

      Tusen takk, skjønne 🙂

      Klemmer!

  16. Flinking! Hvilken proteinshake drikker du på bildet?

    1. Fotballfrue

      whey tech med melkesjokoladesmak 😀

      1. Hvor får du kjøpt det, Caroline? 🙂 🙂

      2. Fotballfrue

        proteinfabrikken 🙂

  17. Så flink 😀
    Ha ein superfin dag <3

  18. Hei Caroline!

    Du er en fantastisk motivator, jeg blir alltid glad av å lese bloggen din!

    Ps! Så fin du er når du smiler med tennene…det må du gjøre oftere!!

    God helg!

  19. Så flink du er! Ble treningslørdag på meg også 🙂 Deilig!
    Ikveld skal jeg prøve kremet kylling oppskriften din! Gleder meg 😀

  20. I think setting goals for anything in life is great! and that photo of you with your hair like a heart is so cute!
    xo

  21. Har du permanent make up på brynene? Tatovering asså. 🙂 spør fordi de er fine.

    1. Fotballfrue

      Nei 🙂

  22. Yoga er fantastisk! Det må jo være perfekt for deg som jobber så mye. Føler meg alltid så zen etter en time. Hvordan går det med armene dine, er de helt fin igjen? Håper det.:) Kos deg på kickoff og ha en strålende helg!

    1. Fotballfrue

      De er heldigvis seg selv igjen 😉 Hehe. Etter London skal jeg nok finne tid til litt yoga, det er jo så deilig 😀

      Klemmer!

  23. Hei,

    kan du lage et innlegg om yogaen du gjør: hvilken retning innen yoga gjør du, samt kanskje legge ut bilder av noen av stillingene?

  24. Johanne

    Hei Caroline.
    Jeg lurte på om du syns de var veldig vondt å ta restylane, og hvor lenge følte du at du ikke kunne «vise deg offentlig»?
    Har lenge tenkt på å ta det, men er usikker på om en helg holder til at hevelsen går ned da jeg ikke ønsker å være hoven og blå på jobb mandagen deretter?
    Takknemlig for svar.

    Klemmmer

    1. Fotballfrue

      Ikke godt, men ikke veldig vondt heller 🙂 Dersom bedøvelseskremen får virke i ca. 20 min. kjenner du veldig lite. Jeg hovner nesten ikke opp lenger, og det er helt nede etter 2-3 dager 🙂 Men dersom du ikke har gjort det før, kan du kanskje regne med å hovne litt ekstra opp, og da kan det ta et par dager før du «kan vise deg offentlig» Det endelige resultatet ser du etter ca. 2 uker 😀

      Lykke til 🙂

      Klemmer!

      1. Johanne

        Tusen takk for svar!

  25. hvordan proteindrikk er det du bruker ??
    og har du et tapas sted å anbefale i oslo

    Elsker bloggen din

    1. Fotballfrue

      Delicatessen på løkka og san leandro på majorstuen 🙂 Jeg drikker whey tech med melkesjokoladesmak.

      – C

  26. Gratulerer med å ha nådd målene dine! Du er virkelig en stor inspirasjon når det gjelder trening. Gleder meg masse til blogging fra London 🙂

  27. Rebecca

    Hei 🙂 Jeg har den siste tiden prøvd meg på et lavkarbo kosthold, ikke fordi jeg har behov for å gå ned i vekt, men for å prøve å være litt snillere med magen. Jeg har det siste året kuttet ned på karbohydrater, men har ikke før den siste mnd kuttet ned såpass mye at man kan kalle det et lavkarbo kosthold. Men det har jo derfor ikke vært en drastisk eller stor overgang, og selv om jeg har opplevd en positiv effekt på magen, har jeg også blitt utrolig trøtt og sliten, noe jeg trodde jeg ville unngå da jeg har trappet så gradvis ned. Jeg trener 5-6 ganger i uken, både boksing og løping, og trening gir meg stor glede, men jeg har i d siste ikke hatt energi til verken det ene eller andre. Lurer på om du har noen tanker rundt dette, evt noen tips som kan gjøre at jeg får energien tilbake? Vurderer ellers å spise mer karbohydrater igjen for å orke og se gleden med å trene igjen, men som igjen vil jeg meg mageproblemene tilbake 🙁 Setter pris på alle tips du kan gi meg 🙂

  28. Hvilket proteinpulver bruker du?

  29. Gratulerer med å oppnå målet ditt! Jeg har selv oppnådd mine treningsmål i løpet av uken, og det er en fantastisk følelse:) Så nå er det bare å sette seg nye mål!

    Åh, London er så fantastisk! Kos deg så mye!

  30. Therese

    Drikker du brus avogtil?:-)

    1. Fotballfrue

      Ja, pepsi max 🙂

  31. Tar du noe sånn protein pulver eller shaker etter trening?

    1. Fotballfrue

      Ja, når jeg trener hardt gjør jeg gjerne det 🙂

      – C

  32. Hei Caroline.

    Jeg lurte på om du kunne fortelle litt om hvordan du har fått den spreke og freshe kroppen din? Er dette et tungt arbeid over tid, eller har du alltid sett slik ut? Var det en periode i livet du bare bestemte deg for å trene mer og spise mer riktig?

    1. Fotballfrue

      Takk for fine ord 🙂 Jeg har alltid vært slank, jeg trener mest for helsen sin skyld, men også fordi det har blitt en livsstil og fordi det gjør meg glad 😀 Vokste opp i et hjem hvor både aktivitet og mat var sentralt, så det har vel alltid vært naturlig for meg.

      Klem!

  33. Hei 🙂
    har du noen tips hvordan man kan trene spenst? og hvordan jeg kan varme meg opp til den treningen for å unngå skader?

  34. Får nesten frysninger her jeg sitter, du er såå nydelig!!

  35. Du burde teste bikramyoga, perfekt supplement til løpetrening! http://www.bys.no eller http://www.byo.no

  36. Du er en stor inspirasjon, Caroline! Nå i kveld har jeg bestilt meg tredemølle, og jeg gleder meg sånn! Du har fått opp treningsmotivasjonen og -gleden min, og jeg har lest gjennom alt på bloggen din og følger deg hver dag 😀 Imponert over energien og humøret du har – det inspirerer!

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *