Maks-styrke

Dere er de beste i hele verden! Tusen takk for så mange fine tilbakemeldinger på coveret mitt, det er selvsagt ikke hundre prosent ferdig, men absolutt ikke langt unna. Kjempegøy! Jeg liker det delikat og feminint, litt magasinfølelse var akkurat det vi var ute etter. Vi droppet rett og slett forkleet og den klassiske kokebokstilen, fordi vi visste at det var forventet. Dette er ikke en dagbok i tradisjonell forstand, men en livsstilsbok med både oppskrifter, treningstips, private bilder og personlige tekster som dere kan la dere inspirere av. Tittelen er valgt fordi jeg har samlet min favorittoppskrifter og beste tips gjennom et helt år, januar til desember.

Ellers har jeg vært på trening med Alexander i dag. .

. . og vi gjorde så mye som å teste maks-styrken min på knebøy. Skummelt! Men så skulle det vise seg at jeg faktisk er ganske så sterk i beina, og jeg landet på 62.5 kilo før jeg ikke klarte mer. I am iron woman. Neida. .

Skeptisk. .

Så trente vi stabilitet, mage og bryst, også løp jeg 8 kilometer før jeg var ganske utslitt.

På vei hjem var jeg innom Herkules og kjøpte inn litt nips som jeg trenger til siste finish på bokverket. Jeg er ikke HELT ferdig ennå, skjønner dere. Ting tar tid, og kabalen som skal opp kan noen ganger virke som en sånn drøm som handler om at du aldri kommer deg dit du skal. Vet du hva jeg mener?

Sender alle flotte en stor klem!

113 kommentarer

  1. Kristin

    Du var utrolig fin på håret under shooten! 😀

    Vil også gjerne si at jeg synes du er rå tøff! Synes du er kjempeflink som får til alle treningene du gjør, med så mange prosjekter som du har 🙂
    Du er virkelig en Iron Woman, men også en Wonder Woman 😀

    1. Fotballfrue

      Du er den søteste! Tusen takk <3

  2. Hva gjorde du med alle strikkepinnene du fikk? Hvis du ikke vil ha dem så tar jeg gjerne i mot! Jeg er en dedikert strikker, men skulle gjerne hatt flere strikkepinner. Strikkepinner er dyrt 🙁

    1. Fotballfrue

      De kom seg til den rette eieren, en strikkebutikk 🙂 Skulle gjerne ha gitt deg alle sammen!

      Klem!

      1. Så bra de kom til rett eier!

        Det hadde dog vært nesten enda bedre om jeg hadde fått dem! Du er snill 🙂

  3. Coveret var utrolig fint, passet perfekt til boken og ditt personlige uttrykk! 🙂

  4. Hei Caroline!
    Jeg har bare et spørsmål til deg som jeg håper du kan svare på 🙂 Du løper jo en del på mølla, og det jeg lurer på er om du noen gang har fått beinhinnebetennelse eller hatt noen lignende problemer? Jeg løper på mølla 2-3 ganger i uka, og jeg varier veldig mye med både fart og «oppoverbakke».. Men uansett så får jeg vondt.. Hva gjør du for å unngå dette? Å når du først begynte å trene, hvor ofte og hvor høy hastighet løp du, og hvor langt?

    1. Fotballfrue

      Jeg hadde det i starten da jeg begynte med løping, men det gikk for over. Anbefaler å trene stabilitet (på en av disse blå putene som ligger rundt på senterne), det hjelper masse 🙂 I starten løp jeg bare 2-5 km. på kanskje 8 km/t. Tok det helt rolig for å vende meg til det 🙂

      – C

  5. hej Caroline.

  6. Så flink du er! Alex er helt super!! Kanskje du kan legge ut noen tips fra han på bloggen etterhvert?:)

  7. Anne Maren

    Testet du dype knebøy eller «vanlige»?

    1. Fotballfrue

      Vanlige, antar jeg 🙂

      – C

  8. Spennende med tung styrketrening! Jeg synes coveret var lekkert. Klemmer!

  9. Så bra du er fornøyd:) Hvis folk bare har noe negativt å si, så trenger de vell ikke å si det. Det er din bok, og du som skal være fornøyd:) Stå på Caroline. Du har mange som støtter deg:) Klem

  10. GLEDER MEG til å kjøpe boken din Caroline =D

  11. Christina

    Hei!

    Nå er det riktignok en liten stund siden du postet dette innlegget, men håper du har tid til å svare likevel 🙂

    Jeg lurte på om dere regnet din RM med eller uten stang? 🙂

    1. Fotballfrue

      Med stang 🙂

      – C

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *