Ukens personlige utfordring: Done

FY SØREN! Jeg er helt ødelagt. Husker dere motivasjonstipsene jeg nevnte på mandag, og det punktet hvor jeg oppfordret til å utfordre seg selv for eksempel hver uke? Vel, denne uken har jeg hatt som mål å sette en ny personlig rekord hva gjelder løping. Og i dag gjennomførte jeg. Trodde aldri jeg skulle klare det, for jeg har trent så mye styrke de siste dagene. Da jeg våknet i dag, slet jeg med å reise meg opp av sengen, fordi rumpa og baksiden av lårene kjentes som to blykladder som helst ville at jeg skulle bli under dyna litt til. Det er en utfordring å løpe med støle bein, det synes i hvert fall jeg. Men, et mål er et mål. Så i dag ble det ny rekord på 11 kilometer. 11 kilometer på 50 minutter. Hiha 😀 Dette er altså et motivasjonstips du ikke bør kimse av!

I AM IRONWOMAN (en gal utgave)

Så nå har jeg planer om å omfavne resten av dagen med et eneste digert glis. Jeg har en sånn deilig rus innvendig, forferdelig sliten og sulten, men deilig. Føler jeg kan tømme hele kjøleskapet uten problemer. Var innom helsekosten og kjøpte med sukrin, for jeg har så forferdelig lyst til å mekke en bolledeig. Blir den vellykket deler jeg den med dere før kvelden kommer!

223 kommentarer

  1. Hei Caroline! Det er en ting jeg har lurt på lenge, men har ikke fått noe svar. Jeg har sendt deg en mail, spurt på facebook, og nå spør jeg her. Hvor er den GPS klokken din fra? Hadde satt veldig stor pris på, om du hadde svart meg! Og jeg forstår at du ikke har kunnet svare meg, absolutt:P

  2. Hei 🙂

    Jeg løper mye på tredemølle for tiden siden jeg bor i by i utlandet (og er redd for å rote meg bort på grunn av en helt elendig retningssans *rødme*). Jeg er svært nysgjerrig på den klokka du har? Hvor mye forskjell viser den fra tredemølla? Viser den at du har løpt lengre eller kortere? Hittil har jeg følt at alle tredemøller jeg har prøvd har vært det samme. Likevel klarer jeg å løpe raskere utendørs, selv med ganske bratte bakker, noe som får meg til å tro at tredemøllene viser kortere distanse enn hva man egentlig har løpt.

    Hilsen meg som lurer fælt 🙂

  3. du ser kjempeflott ut! 🙂 kunne ønske jeg hadde din treningsvilje! du er så flink altså!

  4. Det må være deilig å se at all den løpingen du utfører gir lønn for strevet. 11km på 50 minutter er veldig imponerende. Jeg syntes selv jeg var i god form da jeg løp 5km på 25 minutter ute! Bruker du Nike+ enda? 🙂

  5. Så artig! Personal records are always fun! 🙂

  6. Hvor kan man få løbe uret dit henne?

    1. Fotballfrue

      På sportsbutikk vil jeg tro 🙂 Kanskje den kan kjøpes rimelig på ebay?

      – C

      1. Tak!
        Jeg er forresten en læser fra Danmark, og jeg kan så godt lide din blog! Har du læst med i nogle måneder, og den er så behagelig og læse!

  7. Oi, så ikke dette innlegget før nå jeg. Vil bare si at jeg er stolt av deg, grattis med ny rekord:D + at du gir oss lesere så good feeling, masse av motivasjon og inspirasjon.

  8. Hei Caroline!

    Så ikke dette innlegget før nå – imponerende tid. Ville bare komme med en liten oppfordring! :
    Hva med å delta i noen konkurranser? 5km, 10km eller kanskje tilogmed hel- eller halvmaraton? Tror du kunne gjort det veldig bra, det hadde vært morsomt for leserne å følge med – og gitt deg en ekstra boost i treningsarbeidet også!

    Hilse Katja, idrettsutøver

  9. kristine

    Kan du ikke oppdatere «treningssidene» dine? Kansje skrive litt mer utfyllende om hvordan du trener styrke? :- )
    Det er mye fokus på løping her, men skulle ønske det var likse mye inspirasjon til styrketrening også! Du er rette personen til å inspirere oss! :- D

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *