Har du noen nyttårsforsetter?

I fjor laget jeg denne listen mot slutten av 2009

Så hvordan har jeg klart meg?

Punkt 1: check- sånn nesten

Punkt 2: fail

Punkt 3 & 4: check

Punkt 5: check – jeg har jo faktisk fått jobb hos side2, i tillegg til at bloggen er et levebrød. Det hadde jeg aldri forestilt meg, og akkurat nå er det ikke noe annet jeg kunne tenke meg å jobbe med.

Punkt 6, 7 & 8: check

Punkt 9: fail

Punkt 10: check

Punkt 11: fail

Konklusjon: Jeg har vært flink i 2010! Det har rett og slett vært et deilig år. Kjærlighetens og mulighetenes år. I like. Kan ikke vente til desember 2011. Blir spennende å se hva jeg får ut av det kommende året.

Den nye listen min ser slik ut

Det må jo være positivt å ikke ha så mange punkter på listen? Dette skal jeg klare. Lett. Men skal ikke se bort fra at det kanskje kommer et par punkter til etter hvert. Har for eksempel lyst til å tilføye halvmaraton, men jeg tøøøør ikke. .

Nå skal vi snart en tur på SATS. Har jeg nevnt at jeg elsker desember? Ikke bare på grunn av jula, men også på grunn av fellestreningene med Lars-Kristian

Ps. mange har spurt om jeg kan lage en oppsummering av 2010. Er det flere som ønsker dette?

138 kommentarer

  1. Hei Caroline♥ Du er helt fantastisk! Du motiverer og gleder oss som leser bloggen din! En daglig rutine som gjør meg til ei glad jente med sterke og positive meninger! ; ) Selv trener jeg en god del, og du er en motivasjonskilde som gjør treningen mer moro og mer variert! Hele deg stråler, og man blir glad av å lese og se her på bloggen din! ♥ Du får en hver person til å føle seg unik: )

    Du er så fantastisk Caroline. Jeg digger deg og bloggen din♥ Stå på videre! : )

  2. Katrine

    For en stund tilbake skrev du et innlegg om en concealer man kan bruke om natten, men jeg finner ikke det innlegget noe sted. Har sett gjennom arkivet, kategorien Sminke og på den gamle bloggen 😛 Husker du når du skrev om den? Hadde blitt veldig glad for svar, skulle gjerne tatt en titt på den! 🙂

    1. Katrine

      Ellers: ja til oppsumering!

    2. Nisselille

      Det er concealeren fra The Balm, i liten rund boks! 🙂

      1. Fotballfrue

        Ja, det stemmer 🙂 Denne http://fotballfrue.blogg.no/1266766347_caroline_tipser.html

        – C

  3. Ja til oppsumering! 😀

  4. Alexandra

    Ja, hadde vært kjempeinteressant!

  5. HVORFOR TRENER DU SÅ MYE?? 2-3 GANGER I UKA ER MER ER NOK Å DU TRENER 5-6 GANGER I UKA…
    DU ER JO SYKT TYNN FRA FØR …..

    1. 2 -3 ganger ikke ikke nok!
      Trening er en herlig del av livet – du burde prøve 😉

  6. ja til oppsummering 🙂

  7. Go Caroline! Go 🙂 både oppsumering oh halvmaraton. <3

  8. Lisa :)

    Jaa 😀

  9. Det skader jo ikke å prøve deg på maraton. Det verste som skjer er at det ikke blir et strålende resultat, du kommer deg igjennom 🙂

    Hvordan finner du motivasjon til å spise sunt og trene såpass ofte? Hva er det som motiverer deg til å gå på trening når du ikke har lyst eller til å si nei til en sjokoladebit på en tirsdagskveld?

  10. Hanne Høyland

    Gratulerer som Norges mest leste blogg!:-D 😀 Vel fortjent!

  11. om jeg telte riktig angående punkt 9!!
    om besteforeldre- ring og besøk oftere!

    Jeg så morfaren min opp til 7 dager i uken kanskje…..
    og noen 2 ganger daglig pga als;( jeg og mamma stelte huset, han og hesta hannes:)
    lang historie, og dem andre søskenbarna var 3 stk så han aldri akuratt som dem ikke brydde seg.
    men jeg er så glaaad jeg og mamma gjorde det vi kunne for han! Og ikke ha i bakhodet i ettertid tenke; hmm skulle gjort det, ovs:/

    Og bestemora mi bodde i finnmark! Så henne sjeldent pga en veeeldig lang avstand:'(
    og vi sendte mld nå og da. Og 1-2 dager i forveien snakket jeg med henne og det er jeg så glad for!
    for hun døde like etterpå! 1-2 dager etterpå er litt uklart for meg.

    Og hun døde først og morfar etterpå dette skjedde på 3 mmd.

    Og det jeg skal rote meg fram til er at hold kontakten så ofte du kan;D
    og lar seg gjøre;-) viktig det; )

  12. Ann-Kristin

    Om du synes halvmarathon er for langt, kan du jo begynne med Sentrumsløpet på 10 km nå til våren? Fantastisk opplevelse, og en fin test til du melder deg på Oslo halvmarathon i september:) Du vil ikke ha noen problemer med å gjennomføre 21 km nå heller, men for å få en innføring i å løpe en konkurranse, er det et godt tips. Stå på videre:)

  13. Vilde Marie

    Ja 😀 Men kan du vise oss filmer fra bryllupsreisen også? 🙂 Ser så utrolig fint ut der!

  14. Jeg og har lyst og løpe halvmaraton!! Du hadde vært en perfekt motivasjonskilde for å si det sånn:) Hvis du melder deg på tror jeg jaggu jeg og melder meg på!

    1. Fotballfrue

      Å! Kanskje vi skal gjøre det sammen :p

      – C

  15. Susanne Tetlie Ingebrigtsen

    Ja! det hadde vært supert 😉

  16. 13 snart 14

    Hei, jeg er en jente på 13 år blir 14 i februar. Har du noen tips til forskjellige treningsmåter til meg, for jeg er sånn som gir meg fort når det er kjedlig. Har du noen gøye treningsmetoder ?
    Hver så snill å svar på dette, jeg har litt problemer med trening og kosthold!

    1. Fotballfrue

      Det morsomste å starte med er gruppetreninger på for eks. SATS eller Elixia 🙂 Da blir du både motoivert og ønsker å fortsette 🙂

      Lykke til!

      – C

      1. For å trene på SATS eller Elixia må du være fylt 16 år. Da jeg var 13-14 år husker var jeg aktiv med håndball, turn og dans. Prøv noe du har interesse for!

  17. ja, hadde vært bra med en oppsummering 😀

  18. mooaa!!!

    gjerne oppsummering

  19. «Gjør en ting hver dag som skremmer deg».. .. synes du skal tørre jeg…..
    Jeg har ikke nyttårsforsetter, men har alltid et mål å bli flinkere til å rydde og være mer strukturert..vel litt mer som deg hehe.

  20. Jeg hadde digget en oppsummering av 2010! Det har jo skjedd mye for deg, virker det som – fått deg en ny jobb, giftet deg, dratt på bryllupsreise… Det fortjener en ordentlig oppsumering! 🙂
    Jeg har en del nyttårsforsetter men de skal jeg ikke dele med «offentligheten» før nyttårsaften 😉

  21. Ja 😀
    Lag oppsummering!

  22. Birgitte

    flink du har vært med listene:)
    har lyst til at du skal lage en oppsummering av 2010:)

    du er så flink til å blogge<3

  23. Ragnhild

    Heia ;DDD
    Du e suuuper flink som trener sååå mange ganger i løpet av en uke. Trener selv 6 – 10 timer i uken (jogger i hvert fall 3 mil), men jeg har en tendens til at øktene mine fort varer over 2 timer. Hvor lenge varer dine treningsøkter?

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *