Natta Etter Kamp = Pain

Lars-Kristian får aldri sovet etter han har spilt kamp. Det får ikke jeg heller.

Jeg ligger alltid og vrir meg, lytter, og irriterer meg grønn over de samme, gamle kommentatorene på Playstationspillet. Resultatet dagen etter, er en veldig morgengretten Caroline, med rødsprengte øyne og liggemerker i ansiktet.

Derfor gikk jeg ikke å la meg som jeg pleier i går. Jeg ble heller oppe og natteranglet med Lars-Kristian. Så på søppelTV i reprise, drakk fem kopper te, og handlet sesongens første bikinier på Victoria's Secret 😀

Bestilte også et par deilige gensere i sommerfarger 😀 Skal vise dere når de kommer. I mai en gang :O

Resultatet i dag var en stuptrøtt Caroline, men likevel  en gladlaks, som i tillegg har gjennomført dagens treningsøkt.

Natterangling skal gjøres oftere!

Nå skal jeg kaste meg i dusjen, har en del møter i dag.

Negledesigneren min har forresten en konkurranse gående nå, hvor du kan vinne et sett negler 😀

4 kommentarer

  1. måtte gjøre en del søk , mulig det finnes flere om dette med vanskeligheter for søvn etter fotballkamp. har du tips til hva man kan gjøre for å klare å sovne raskt /som normalt etter å ha spilt fotballkamp/ha tatt seg helt ut og har vondt i hele kroppen? hva man ikke må gjøre evt/spise?

    1. Grunnen til det er at du har mye av hormonet adrenalin i kroppen. Adrenalin skjerper sansene, og gjør at du vil føle deg mer våken og opplagt :/ Det beste er å bare prøve å slappe av, og kjenne at kroppen har roet seg ned før du går og legger deg. Jeg sitter ofte oppe til 3-4 om natten etter kamp :/

      LK

  2. ok,så man kan ikke spise el gjøre noe for å klare sovne med en gang? (ikke bare fordi du tar deg helt ut, gir alt og er helt ødelagt i hele kroppen? men adrenalin?)
    takk for svar:)

    1. At du sliter deg ut, og tar deg helt ut, vil bare øke konsentrasjonene av adrenalin i kroppen. Men samtidig har det jo selvfølgelig noe å si at du har vondt et sted også 🙂

      Det viktigste er at du får i deg mat og drikke så du snur kroppen fra en katabol (nedbrytende) situasjon, til en anabol (oppbyggende) situasjon. Dette vil hjelpe kroppen til å komme raskere i «balanse». Uten om det er det ikke så mye å gjøre. annet enn å gjøre ting som får deg til å slappe av 🙂

      Du kan uansett ta det helt med ro, det du beskriver er helt normalt og noe alle opplever.

      LK

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *