Ukens leserspørsmål

Kan du fortelle hvordan du trener bakside lår og rumpe?Her har jeg har funnet frem to filmer som illustrerer hvordan jeg gjør disse øvelsene.

Jeg absolutt elsker David Kirsch sine øvelser. Det jeg liker best, er at han ikke bruker tunge vekter eller apparater, men simpelthen benytter seg av kroppens tyngde. Enkelt og greit – men utrolig effektivt.

David Kirsch er forresten treneren til de fleste, store Victoria's Secret Modellene, og det er vel ikke dumt å ha på Cv'en?

Jeg benytter meg av begge disse øvelsene

Her gjør jeg øvelse nr. 1, 2 & 3
Selv supermodeller må jobbe hardt for å ha en killer body! Er det ikke deilig?!


Grunnen til at jeg liker å trene med kroppsvekt, og ikke med vekstang eller apparater, er rett og slett fordi jeg kun ønsker å vedlikeholde / stramme opp, og ikke bygge muskler / få større muskler.

3 kommentarer

  1. Heisann Caroline! 🙂
    Jeg har en veldig bred rygg øverst. Jeg synes dette er veldig plagsomt i og med at jeg er smal rundt hoftene og får en såkalt mannerygg øverst 🙁 Vet du hvordan man kan trene ryggen mindre?
    Jeg har litt fett ved siden av øverste del av ryggen og vil gjerne trene dette bort 🙂

  2. hei 🙂 jeg er ikke særlig glad i å jogge eller springe, men vil få bort litt fett og slikt og lurer på om hvis jeg går fort, vil det ha samme effekt eller vil det går lenger tid?

  3. […] Ligg rett på ballen med beina ut bak deg. Ha hoftebreddes avstand mellom dem, og før beina ned til bakken og opp igjen. Se for eksempel denne videoen for flere detaljer. […]

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *